julafton/juldagen

Hej! Nu har de varit julafton och jag har fått massa fina saker..presentkort, smycken, parfym och sånt :) Hittar inte laddaren till min kamera så kan inte lägga in några bilder tyvärr. Vaknade iallafall först på morgonen av mina syskon som skrek att nissarna hade lämnat massa paket under granen och att jag måste komma och öppna så att dom också skulle få göra de..runt klockan 9 på morgonen ungefär, skööönt. Senare åkte vi till mormor i enköping och fortsatte med resten av familjen.

Idag åkte jag till fredrik och fick ett jättefint nattlinne, tack så mycket världens bästa! :) <3
Träffade jenniee och tobias också och åkte till fredriks farmor och åt mat, jag är fullproppad med julskinka,prinskorv och köttbullar dom här två dagarna och de blir meer imorn för då ska jag till farmor och äta ennu mera mat,  gå på mellandagsrean också och handla upp mitt presentkort på gina!!!
pupupu
en bild från förra julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0