man bah, AhhhH


hej små älsklingar hihihih

Kom nyss hem från en arbetsintervju, så nu får vi se om jag får ett sommarjobb. Det känns bra iallafall! Dom skulle höra av sig senast på måndag om jag skulle få komma och prov jobba, hoppas på de :)
Varför börjar jag alltid stamma, skratta eller säga ''typ, asså, bah'' när jag ska göra eller säga nått viktigt. Det är som mina ticks jag får att härma folk och säga det dom just har sagt fast med en gladare ton för att det ska..låta roligare? nej jag vet inte varför men sjukt drygt. Jag försöker verkligen sluta men det går intee, svårare än man tror att bara sluta. Nu har jag börjat med att lägga till nått cp ''AhhH'' ljud efter jag eller någon annan har ljungit en mening från en låt. Haha ja ni hör ju hur mongo jag är, stackars Fredrik som måste leva med mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0