right behind me as before

Igår åkte jag till elvira i Enköping och umgicks med gamla kunskaps gänget! Det var skoj, saknar dom verkligen. Nästan alla sov kvar där och jag fick lov att gå upp klockan nio imorse, hann bara säga hejdå till Elvira eftersom alla andra fortfarande låg och sov. Usch på att gå upp så tidigt på en lördag, men skulle till strängnäs och fixa inför Miriam och Robins födelsedags kalas i en bygdegård utanför stan och Sofia var med också! Nu är jag helt slut, 15 ungar som bara springer runt och aldrig lyssnar på en är rätt jobbigt. 

haha sitter och kollar på tv just nu iallfall, tittade lite på melodifestivalen som började idag och såg att swingfly va med och tävla..och gick vidare till final också tror jag? blev lite förvånad eftersom dom inte ens är från sverige..men nice endå med lite annan musik än bara vanlig svensk shlager

för er som inte ser så står det ''enköping, sveriges närmaste stad'' på issas coola kepa! med den blev hon en i gänget
Isabelle och jaag, happyface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0