Aldrig mått så bra utav att vara hemma

Gick upp halv 6 imorse, Emely stog utanför min dörr klockan 6 och ville komma in? aja..släppte in henne då :s sen skulle hon ha skjuts också till Eskilstuna? JAHA, aa blev helt chockad men sa okej iallafall. heheheh skoja hon va varmt välkommen hem till mig <3<3<3

Men sen då startar inte mammas bil heller, inte så förvånad..varför skulle den funka just idag liksom? Nej, inte så viktigt. Sprang till tåget med snowboard och väskan i handen och skulle försöka hinna med 20 över 6 tåget, det va inställt :) bussen till Romme gick klockan 7 från Eskilstuna :) Vi fick lite panik och satt där som två små hjärnceller och visste ejjj what to do. Sen kom Emelys pappa och hämtade oss iallafall och gav oss skjuts till Eskilstuna + 2 till som också skulle ha åkt med 20 över 6 tåget. Bussen fick vänta i typ 20 min på oss i äckeltuna, rätt kul sådär att komma sist. Nån där uppe i himelen ville verkligen inte att vi skulle åka till Romme idag.

Sen var vi påväg iallfall till the Romme Alpin In Borlänge!! Kallt som fan va det att åka, men vi stog ut i 5 timmar och höll på att dö lite då och då, spelade in en självmordsvideo där jag tillomed började gråta :(:(  Och Emely sötan kämpade med att inte korsa sina skidor och bryta benen, inte ploga!! de va mitt ord idag till henne..just let it go och köööör Emely! haha nu är jag hemma iallfall och ska nu gå och äta en billys och dricka cola! mums

Kommentarer
Postat av: empaNNN

hahahah :D lite kul hade vi ju iaf, puss på daj min söta väääääään!<<<33333333<33<3<3<<33<3321392<83745

2011-02-16 @ 15:39:54
URL: http://empalana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0