Bambis

Första skoldagen efter lovet idag, vill bara ha mer men det var endå kul att träffa alla igen, prata lite om vad som hänt på lovet osv. Fredrik vaknade före mig imorse och väckte mig, faktiskt första gången han har varit vaken när jag går till skolan och han var tillomed ledig idag. Jag blir så stolt! Haha nejmen de är nog för vi vänt på dygnet och sover inte ordentligt men endå. Vi åkte skriskor i skolan idag också! Haha jag och Fanny, bambi på hal is x2 som ni ser på bilderna..inte dom stadigaste tjejerna på isen, tur att vi hade varandra som stöd haha. Vi behövde ju endå bara stå stilla för att ta oss fram, det blåste sjukt mycket.

Efter skolan kom Sofia och Michaela hit och prata/fika lite, Sofia fyller 18 på fredag! stor flicka nu :) Sen när dom hade åkt så slocknade jag i sängen direkt och sov några timmar. Det märks att skolan börjat, brukar alltid somna då när jag kommer hem, inte bra.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha söta ni var! :D

2011-01-11 @ 09:43:26
URL: http://fnissefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0