Lazy day

Hej på er! Dagen började tidigt hemma hos Fredrik i Västerås, gick upp klockan halv 8 och tog tåget mot strängnäs klockan 8.35. Kändes lite som en skoldag eftersom jag gick upp så tidigt, men skulle jobba klockan 11. Vilket inte blev av idag heller haha kunde jag ju nästan fattat eftersom det har regnat sen i morse menmen, gick och la mig istället när jag kom hem och sov gott i flera timmar haha! Nu sitter jag i köket och väntar på maat, mamma ska åka till Åland inatt sa hon nyss så blir ensam hemma om inte Fanny vill komma och göra mig sällskap. Hahaha fick en jätte fint mms också nu, på Jessica som ska åka på festival i Örebro med regnställ och stövlar, ha så kul i regnet!

Fick hem mina betyg idag också! Det blev 3 G och resten VG, helt okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0