Mys

Ligger just nu ensam hemma hos fredrik och har gjort det i typ 4 timmar nu :(  Han skulle på körskola med sin mamma och det skulle ta typ en timme, men här ligger jag än och väntar! Somnade ett litet tag här haha, nu kommer jag låta som världens tönt men de skiter jag i hihi, fredriks säng är den skönaste sängen som finns och att sova i den och krama hans kudde är typ det bästa som finns, jag vet inte men det luktar också alltid mycket godare om hans täcken än mina...hahah nej bög jag e hoppas han inte läser dethär. Meen hoppas dom kommer hem snart för jag är hungrig! Jag tror faktiskt att dom gjorde det nu, pusss o hej :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åfan... bög hans kudde... haha din luktar väl med lök B) haha!

2011-06-15 @ 21:09:47
URL: http://fnissefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0