Smärta

Hej!  Idag har jag varit ute och dött lite i värmen och på parken zoo bland mina ap kompisar, vi gick dit med våran klass och 2orna för att de va sista dagen i skolan. Sen efter skolan så träffade jag Sofia en snabbis och fick tillbaka mina jeansshorts :) Nu sitter jag hemma, dödshungrig med en annsiktsmask på mig och har nyss duschat och fixat lite här hemma. Epilerade mina ap armar också haha, fyfaaan vad ont det gör! Men de är värt de, vill ju inte raka dom för då blir de stubb och växer ut efter en dag igen. Dom är jätte röda nu men hoppas att det försvinner tills imorgon haha har ju skolavslutning då. Helt sjukt att det gått så fort, sommarloov nu!!

Emely flashade lite idag också, nice! Hon åker till spanien imorn och kommer inte vara hemma på hela sommarlovet typ :(   WE GONNA MISS YOU EMPAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0