Sommarlov

Helu, har inte hunnit blogga nånting eftersom jag har haft fullt upp med att sluta skolan/student osv :) Efter skolavslutningen i torsdags så åkte iallafall jag, fanny och jessica hem till mig i strängnäs och gick ut och åt på riva, helt okej chill kväll! Dagen efter så gick jag upp runt 7 för att åka till Västerås och Fredriks student. Det var riktigt roligt att se alla studenter och nu länktar jag jätte mycket tills det är min tur! På kvällen drog Fredrik vidare ut och festade så jag åkte till Eskilstuna och va med Fanny och Jessica hela kvällen. Vi gick runt lite överallt och träffa folk och kvällen slutade hemma hos Fanny! Nuu sitter jag hemma hod fredrik och bara tar de lungt (kom hit klockan 8 imorse) haha, ska snart äta en fet burgare från burger king!! :) Såå det va lite kortfattat om de närmsta dagarna, lägger upp lite bilder också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0