Söndag

Gokveell, idag åkte jag till pappa i Härad och firade Jimmy som fyllde 20 år i tisdags! Vi åt lite smörgås tårta och jag träffade världens sötaste hundar haha, moppsar. Jag blev lite kär faktiskt i den lilla valpen <3

Senare när jag kom hem har jag inte gjort mycket alls är sjukt trött och lite förkyld fortfarande så ska nog försöka sova tidigt idag, hörde ni vad det åska och regna mycket inatt btw?! haha kändes som att blixten skulle slå ner i Fredriks hus när som helst, tur att jag hade honom där annars skulle jag aldrig kunnat somna om :) Imorgon klockan 10 ska jag ner till riva och gå på personalmöte! Så får se vad dom säger där och vilka tider jag ska jobba i sommar osv, spännnande!
Sööötaste saken jag sett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0