Stockholm

Nyss kommit hem från en hel dag i Stockholm med Jessica, Fanny och Emely! Det va riktigt nice, fick hem mig 2 par shorts och 3 linnen. Behöver fortfarande köpa skor, haha fredrik börja skratta igår när jag sa att jag skulle köpa nya sandaler, försökte förklara att det inte var såna där fula med karborre band som man hade när man var 4 år som jag ska köpa utan fina sandaler! mina som jag hade förra året är helt paj så det behövs.

Tjejerna är kvar i sthlm nu och ska sova hemma hos Jessica men jag kunde inte vara kvar längre eftersom jag skulle vara barnvakt till mina syskon ikväll :/  Men imorgon ska jag iallafall in till Enköping och träffa min saknade Minéa och Elvira :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0