Back to kunskapsskolan

Helu, idag tog jag bussen till Enköping och träffa Elvira, Issa och Jenny eftersom dom slutade tidigt och sen gick vi till Kunskap och hälsa på. Kändes väldigt konstigt att vara där igen, saknar det inte så jätte mycket faktiskt. Det enda jag saknar är människorna, det va inte alls samma sak nu när vi kom och inte våran nia gick där längre. Inte ens alla våra gamla lärare va kvar, de lärare jag gillade mest hade slutat..förutom Victor och Bengan.

Haha när vi var där så tappade jag bort tjejjorna och skulle ringa och fråga jenny vart dom tog vägen, då kommer bengan bakom mig och säger till mig att jag fortfarande INTE får prata i telefon i skolan hahah...det är kul för att jag hade glömt bort allt dedär jag+min mobil och hur många gånger lärare har tagit den och jag fått vänta på att rektorn ska ge tillbaka mig den, nångång va den tillomed i skolan en hel helg tror jag. När regeln kom om att lärare fick beslagta mobiler så blev jag kaos med den regeln

lägger upp some pics från kunskaap!

Haha issa :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0