de va ett tag sen

HEJ!   Nu bloggar jag , ett mirakel haha ni klagar ju så mycket så känner mig tvungen. Vad har hänt i livet då? No mucho faktiskt..skolan osvosv, idag va jag där ett tag men är klar med nästan allt så de är skönt. Bara Imorgon, nästa tisdag och onsdag kvar och sen är det sommarlov! :) Fett skönt, har lov ons,tors,fre och nästa måndag så det är inte mycket kvar nu! Känns som det här året gick väldigt snabbt. Imorgon får vi veta vad vi fick på nationella i matte, hoppas på ett g nu alltså!

Nu ska jag mysa lite framför tv:n och kanske gå och lägga mig tidigt ikväll för har bara sovit typ 3 timmar inatt, huuur trött som helst men endå super pigg haha!   puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0